بسته بازی رومیزی کارتی زیرخاکی (باجعبه)

بسته بازی رومیزی کارتی زیرخاکی (باجعبه)


95,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

ویژگی های کلیدی محصول

  • گروه بندی:بازی و سرگرمی
  • مولف:آرش برهان

آخرین بروزرسانی : 25 فروردین, 1401

بررسی اجمالی محصول

(برگردان از بازی:DEADMAN S DRAW،شامل:62عدد کارت،8عدد کاشی انگشتری،به همراه دفترچه راهنما،مناسب بالای 8سال،تصویرگر:امیر خالقی،مناسب برای 2تا4 نفر،مدت زمان:بالای 15دقیقه،باجعبه)

مشاوره تلفنی رایگان

ارسال به سراسر کشور

تضمین بهترین قیمت

ضمانت اصل بودن کالا

پرداخت در محل

تحویل اکسپرس و سریع

نقد و بررسی : بسته بازی رومیزی کارتی زیرخاکی (باجعبه)

توضیحات
بسته بازی رومیزی کارتی زیرخاکی، اثری است از انتشارات مستفیل با تصویرگری امیر خالقی که از بازی Dead Man’s Draw برگردان شده است.

بازی رومیزی زیرخاکی، بازی دو تا چهار نفره ی آرام، ریسکی، رقابتی و فکری و مناسب برای افراد بالای هشت سال است که روند آن از طریق رو کردن کارت از دست خود بازیکن کنترل می شود. این بسته که حاوی 62 عدد کارت، 8 عدد کاشی انگشتری و دفترچه راهنما است، امکان سرگرمی پانزده دقیقه ای را برای مخاطبین خود فراهم می رود.

در این بازی، بازیکن باید تمام تلاش خود را برای جمع آوری گنج های نهفته به کار گیرد اما خیلی طمع نکند، زیرا ممکن است همه چیزش را از دست بدهد.

در ابتدای بازی هر بازیکن تعدادی کارت که تصویر زیرخاکی های مختلف بر روی آن ها درج شده، دریافت می کند. نفر اول شروع به چیدن کارت های خود بر روی میز می کند. او می تواند هر تعداد کارت که می خواهد رو کند به این شرط که کارت رو شده تکراری نباشد؛ در غیر این صورت همه ی کارت های چیده شده در زمینش سوخت می شوند. هر کارت علاوه بر داشتن امتیاز، بازیکن را مجبور به انجام وظایفی می کند که به ضرر یا به نفعش تمام می شود.

بازیکن هرگاه حس کرد که چیدن کارت دست هایش بر روی میز بس است، نوبت را به نفر بعدی می دهد.

بازی تا جایی ادامه پیدا می کند که کارت های دست بازیکنان تمام شود.

در انتها هرکس که کارت بیشتری در زمینش حفظ کرده باشد، برنده ی بازی است.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده

Be the first to review “بسته بازی رومیزی کارتی زیرخاکی (باجعبه)”